טכנאי מזגנים » שירותי מזגנים ומיזוג אוויר » מחירון תיקון מזגנים – כמה עולה לתקן מזגן?

מחירון תיקון מזגנים – כמה עולה לתקן מזגן?

תיקון מזגנים הוא דבר שיכול מאוד להלחיץ, במיוחד כאשר אנחנו מדברים על תקופות מעבר. יש תקלות אשר לא מחייבות אתכם להזמין בעל מקצוע כמו מקרים בהם המזגן לא מקרר או מחמם, לעיתים הבעיה יכולה להיות במסננים או בפילטרים. ניקוי קצר של הגורם הזה יכול לפתור לכם את הבעיה באופן מהיר ויעיל.

האזינו לכתבה

כמו כן, במקרה בו המזגן לא נדלק בדקו בארון החשמל שלכם אם המתג קפץ או שבכלל אין לכם סוללות בשלט. ריכזנו לפניכם מספר תקלות נפוצות אשר מחייבות אתכם להזמין בעל מקצוע במקרה של תיקון מזגנים.

מחיר תיקון מזגנים

סוג תקלהמחירון
נזילת מים600 - 700 ש"ח
מילוי גז במזגן450 ש"יח
תיקון דליפת גז במזגן600 - 650 ש"ח
תיקון מזגן שמקצר400 - 700 ש"ח
הוספת אורך צנרת80 - 150 ש"ח (מעל 3 מטר)
פירוק מזגן יישן140 - 300 ש"ח
קידוח בקיר בטון170 - 300 ש"ח
שטיפת צנרת ישנה200 - 600 ש"ח
חציבה בקיר להסוות צנרת50 - 120 ש"ח למטר
תעלת PVC להסוות צנרת33 - 55 ש"ח למטר
תיקון מזגן 3.5 כ"ס ומעלה1,200 ש"ח ומעלה
תיקון מזגן 3 כ"ס ומטה600 - 800 ש"ח

תיקון מזגנים – נזילת מים

מכירים את זה שמשום מקום המזגן שלכם מתחיל לטפטף? זה יכול להיות מאוד מפריע, אבל ככל שנדחיק את התקלה יותר ככה היא יכולה להחמיר. בדרך כלל הבעיה תהיה בגלל סתימה בצינור הניקוז או סתימה בסוללת המאייד, חיבורים לקויים וכן הלאה. במקרים כאלה אנחנו צריכים להזמין בעל מקצוע אשר יבחן את הבעיה. אם יש לכם ידע טכני מסוים תוכלו לנקות את הפילטרים של המזגן ולנשוף לתוך צינור הניקוז, לפעמים מצטבר שם לכלוך אשר הוא הגורם לנזילה. כאשר מדובר על תקלות מורכבות יותר המחייבות בעל מקצוע המחיר יהיה כ-600 ש"ח ולעיתים אף יותר. אם הזמנתם בעל מקצוע ומדובר על תקלה פשוטה המחיר לא צריך לעלות על 350 ש"ח.

תיקון מזגנים – מילוי גז במזגן

אתם מדליקים את המזגן והוא פשוט לא עושה את העבודה? התקלה יכולה לנבוע מהפילטרים, אך לפעמים גם יכול להיות שאין לכם גז במזגן. כאשר אין גז במזגן יש שני דברים שבעל המקצוע צריך לעשות. האחד הוא לבדוק למה אין גז במזגן, כאשר מדובר על דליפת גז יש לפתור את התקלה מהשורש. כאשר מדובר על מילוי גז במזגן בלבד המחיר יהיה כ-450 ש"ח, לעיתים אף יותר במזגנים החדשים. כאשר מדובר על תיקון דליפת גז המחיר כולל מילוי גז יהיה כ-600 ש"ח.

מחירון תיקון גז מזגנים

תיקון גז מזגניםמחיר
מילוי גז במזגן חדש299-549 ₪
מילוי גז במזגן ישן399-599 ₪
מילוי גז במזגן בבית עד 2 כ"ס250-400 ₪
איתור ותיקון דליפת גז (לא כולל מילוי)499-850 ₪
מילוי גז במזגן מפוצל למשרדים/חנויות299-650 ₪
מילוי גז מזגנים חדש R 410299-499 ₪
מילוי גז מזגנים במזגן ישן R 22399-599 ₪

תיקון מזגן שמקצר

המזגן שלכם מקצר? מדובר על תקלה שהיא לא נפוצה, אך מתרחשת. יש מספר גורמים אשר יכולים לגרום למזגן לקצר. מדובר על תקלה חשמלית שיכולה לנבוע מחיווט לא נכון ועוד. כדי לברר מהי הבעיה החשמלית עליכם להזמין בעל מקצוע אשר יבחן את כל הגורמים הרלוונטים. לעיתים זה לא קשור למזגן אלא לחשמל המחובר למזגן ולכן תצטרכו להזמין חשמלאי. המחיר עבור תיקון תקלות חשמל הינו עד 400 ש"ח, כאשר מדובר על תקלות מורכבות יותר המחיר יכול להגיע גם ל-700 ש"ח.

איך מנקים פילטרים במזגן?

כמעט בכל גורם של תקלה ציינו לפני פיתרון הבעיה והזמנת בעל מקצוע לנקות את הפילטרים. יש חשיבות גדולה מאוד לניקוי הפילטרים. ניקוי פילטרים באופן תדיר מבטיח את תקינות המזגן שלכם לטווח הארוך, מניעה מעובש ועוד. אי ניקוי הפילטרים יכול לגרום לתופעה של מזגן לא מקרר. ניקוי פילטרים אינו מחייב אתכם להזמין בעל מקצוע, מדובר על עבודה פשוטה שלא צריכה לקחת יותר מ-10 דקות. הדבר הראשון שאתם צריכים לעשות הוא לפתוח את המכסה של המזגן, לאחר מכן הוציאו את שני הפילטרים (במזגנים קטנים, במזגנים גדולים יש יותר). שימו לב, האם הפילטרים שלכם מלאים באבק ולכלוך? אם כן, כנראה שזה הגורם לכך שאתם לא מרגישים כמעט את המזגן.

לאחר שהוצאנו את הפילטרים עליכם להסיר את האבק באופן ייבש תחילה. תוכלו לעשות זאת בדיוק כמו שמנקים כריות, עדיף באוויר הפתוח. לאחר שניקיתם את הפילטרים באופן ייבוש הגיע הזמן לשטוף אותם. רצוי שטיפה על זרם חזק כדי להבטיח הסרה מלאה של כל הלכלוך. הניחו את הפילטרים במקום יבש עד לייבוש מוחלט, לאחר מכן החזירו את הפילטרים חזרה למזגן.

על פי נקבע מחיר תיקון מזגנים?

התקנת מזגן כזה או אחר מאוד תלויה בגורמים שונים כמו סוג המזגן, כוחות סוס, מרחק בין המזגן עצמו לבית שלו, תוספות שונות שיש לקחת בחשבון, גובה המבנה, מורכבות העבודה וכן הלאה. לכן, כאשר אתם בוחרים לרכוש מזגן יש לקחת בחשבון את כל התוספות. ההמלצה שלנו היא להתייעץ עם בעל מקצוע לא רק לגבי ההפעלה של המזגן ודרך העבודה שלו אלא גם לקחת בחשבון את עלות ההתקנה. 

איך לבחור מזגן שמתאים לכם?

התקנת מזגן היא לא מוחלטת אלא משתנה בהתאם לאופציות אשר עומדות לרשותנו. הבחירות תלויות במיקום המזגן בבית, בגודלו ובתשתיות הבית. ישנם היום סוגים שונים של מזגנים, מזגני אינוורטר, מזגנים עיליים, מזגנים עם כוחות סוג שונים, מזגנים מרכזיים וכן הלאה… יש לדעת להתאים את המזגן לבית שלכם, ולכן חשוב לעשות זאת בליווי מקצועי של טכנאי מזגנים. כמובן שיש חשיבות גדולה להתאמת המזגן לחלל החדר, בחירה לא מותאמת יכולה להוביל לפעילות אל אפקטיבית של המזגן, בעל מקצוע אמין יידע להדגיש זאת בפניכם לפני שאתם בוחרים לעשות טעות בהתקנה. יש פרמטרים מדויקים לחישוב גודל המזגן בהתאם לחלל החדר. 

כמו כן, המחיר אותו יציע לכם הטכנאי מושפע ממספר רב של גורמים. עליכם להכיר את כל הגורמים האלה לפני שאתם בוחרים בעל מקצוע. דבר ראשון שיכול להשפיע על המחיר הוא מידת הצנרת. המרחק בין המנוע והמאייד בדרך כלל ינוע בטווח של שני מטרים, במקרים בהם הטווח רחוק יותר עלינו יהיה לשלם עבור הארכת הצנרת. ישנה גם תוספת אותה נוכל לרכוש עבור הגנה מפני גנבים, בדרך כלל בחירה זו נפוצה בקרב בתים פרטיים. מדובר על סורגים אשר ננעלים בעזרת מנעול פשוט. המחיר יהיה בטווח ה-200 ש"ח.

תוספות נוספות למחיר של ההתקנה יכולות להיות במקרה בו יש צורך בקידוח קיר בטון על מנת שנוכל להעביר את הצנרת דרך הקיר, צינור ניקוז למים (בדרך כלל כאשר מדובר בקומה גבוהה), נקודת חשמל נגישה עבור המזגן ועוד תוספות… כמובן שמחיר ההתקנה עצמו נקבע בהתאם לתוספות, סוג המזגן ומורכבות העבודה.

סוגי מזגנים ומה ההבדלים ביניהם

מזגן רצפתי – מזגן רצפתי נחשב למזגן ישן, הוא היה פופולרי מאוד בעבר אך היום כמעט ואין בו שימוש למעט מקרים חריגים. צורת הבנייה של מזגן רצפתי שונה ממה שאנו מכירים כאשר התריסים מופנים כלפי מעלה. החיסרון שיש במזגנים כאלה הם תפיסת המקום של המזגן.

מזגן עילי – מזגן עילי הוא המזגן הנפוץ ביותר היום, מדובר על מזגן צמוד לתקרה. היתרון הגדול במזגן הזה הוא חיסכון במקום. כולנו יודעים עד כמה כל חלל בחדר הוא קריטי היום ומזגן זה נמצא בגובה ככה שאין לנו בעיה של תפיסת מקום. מבעד לכך, הנטייה הטבעית של האוויר הקר היא לרדת למטה, לכן מזגן רצפתי פחות יהיה יעיל עבור מקרים רבים. 

מזגן מיני מרכזי – מזגן מיני מרכזי הוא מזגן אשר מותקן במקום שאינו גלוי לעין לרוב. מדובר על מזגן אשר בעת ההתקנה המתקין בונה תעלות מיוחדות להובלת אוויר לכל חדרי הבית בו זמנית. היתרון גם כאן הוא חיסכון במקום, אין צורך בהתקנה של מזגן בכל חדר. מזגן מיני מרכזי נפוץ בעיקר במשרדים ובתים גדולים, ככה אנו חוסכים בהוצאות רבות ובאנרגיה. ניתן לסגור את הפתחים בחדרים אשר אין אנו מעוניינים שיפלט אוויר אליהם. עם זאת החיסרון הוא בעת תקלה, תקלה אחת יכולה להשבית את כל מיזוג הבית.

מזגן אינוורטר – היתרון העיקרי של מזגן אינוורטר הוא שנוח מאוד לווסת את פעילות המזגן. הוא מתאים למקומות בהם המזגן פועל שעות רבות ללא הפסקה. מזגן אינוורטר נחשב למתקדם והוא מאפשר לנו חיסכון באנרגיה, הוא פועל בדיוק כמו מזגן סטנדרטי ללא הבדל.

מחירון התקנת מזגנים – כמה זה עולה לי?

המחירים אותם אנו נציין הם מחירים משוערים, ייתכן ותהיה תנודה במחירים בהתאם למורכבות העבודה וגורמים נוספים. 

סוג מזגןמחיר
התקנת מזגן עילי600 - 900 ש"ח
התקנת מזגן רצפתי 2 כ"ס500 - 700 ש"ח
התקנת מזגן מיני מרכזי2,500 - 4,000 ש"ח
התקנת מזגן אינוורטרתלוי במבנה שלכם, האם יש צורך בקידוחים ותוספות שונות

תיקון מזגנים – בחירת בעל מקצוע שמציע מחיר הוגן

חשוב לבחור בעל מקצוע מנוסה אשר יודע לבצע את העבודה בצורה פשוטה ויעילה. כמובן שיש לקחת בחשבון שיש היצע רחב של בעלי מקצוע מסוג זה, לכן בחרו את בעל המקצוע אשר מתאים לסוג הפרויקט שלכם. מבעד לכך, שימו לב האם אותו בעל מקצוע עובד באופן מורשה, האם יש אחריות על ההתקנה וביטוח והאם הוא עומד בתקציב שלכם.

מחירון תיקון מזגנים

שאלות נפוצות על תיקון מזגנים:

במיוחד בשבילכם הכנו מאמר מקיף עם תמונות וסרטונים על הנושא תיקון מזגנים, יש לגלול למעלה בכדי לקרוא וללמוד יותר.
ברוב המאמרים שלנו אנחנו משתדלים לצרף טבלת מחירים משוערים של השירות המדובר. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על המחירים המשוערים של שירות תיקון מזגנים או לחילופין ליצור איתנו קשר ישיר לקבלת הצעת מחיר מדוייקת.
כמובן, צוות האתר "מזגן בקליק" מציע שירותים של תיקון מזגנים, לכן יש ליצור קשר איתנו בטלפון המופיע באתר או בטופס יצירת קשר בעמוד זה לקבלת הצעת מחיר.

להצעת מחיר לשירותי טכנאי מזגנים מלא פרטים או חייג 054-9105817

שלח הודעה
1
צריך עזרה?
הי, כאן ארקדי.
מחפש התקנה / תיקון מזגן?
שלח לי הודעה ונגיע אליך כבר היום!