טכנאי מזגנים » שירותי מזגנים ומיזוג אוויר » התקנת מזגן אלקטרה – מה המחיר להתקנת מזגן אלקטרה?

התקנת מזגן אלקטרה – מה המחיר להתקנת מזגן אלקטרה?

התקנת מזגן אלקטרה כמו כל מזגן אחר מחייבת אתכם לבחור את בעל המקצוע המתאים שיעניק לכם את השירות המקצועי ביותר. התקנת מזגנים לצערנו היא תחום מאוד פרוץ היום, יש היום לא מעט "אנשי מקצוע" אשר אין לכם הכשרה בכלל.

האזינו לכתבה

במקרה כזה הסיכויים להתקנה מקצועית או כישלון גמור הוא שווה, הימור. טרם אתם רוכשים את המזגן אנחנו ממליצים לכם להתייעץ עם בעל המקצוע הרלוונטי ואולי גם תקלו איזה סוג מזגן מתאים לכם.

יתרונות של התקנת מזגן אלקטרה

היתרון של מזגני אלקטרה וההתקנה שלהם הוא שיש לנו טכנולוגיות מתקדמות מאוד בהן נוכל לבחור. מזגני אלקטרה מציעים לנו לבחור בין ההיצע הרחב של הדגמים והסוגים השונים. תוכלו לבחור במזגן מיני מרכזי, במזגן אישי ובמערכת VRF מתקדמת. מזגני VRF אילו המזגנים המתקדמים ביותר כיום בשוק, מדובר על מערכת שמזכירה את המזגן המיני מרכזי אך הוא זול בהרבה מבחינת עלויות חשמל. מדובר על מערכת שמשנה נפח זרימה באמצעות מדחס אינוורטר. המזגן משנה את קצב העבודה בהתאם לחלל החדר כדי לשמור על טמפרטורה קבועה. מזגנים מיני מרכזיים נחשבים למאוד יקרים מבחינת תחזוקה ואילו מזגני VRF חוסכים לנו למעלה מ-50% בצריכת החשמל החודשית.

בסרטון: קו המזגנים של אלקטרה

כמה עולה התקנת מזגן אלקטרה?

התקנת מזגן אלקטרה על ידי מתקין מזגנים מחייבת אותו גם להעניק לכם את הטיפים הרלוונטים. המחיר של התקנה עבור מזגן בודד אמורה לנוע בטווח של 700 עד 2,200 ש"ח. יש לציין, המחיר אינו כולל את המזגן עצמו. הדבר אשר משפיע על המחיר הוא בעיקר גודל המזגן. המחיר אותו תשלמו עבור התקנת מזגן אלקטרה בעל עד 2 כ"ס יהיה החל מ-700 ש"ח עד כ-850 ש"ח. המחיר עבור התקנת מזגן אלקטרה של 2 כ"ס ומעלה ינוע בין 850 ש"ח עד 1,250 ש"ח. לפעמים יהיה עדיף לכם מזגן בודד מאשר מזגן מיני מרכזי, או המיקום בו אתם תרצו למקם את המזגן אינו נכון מבחינה אסטרטגית. המחיר עבור ההתקנה כולל גם את הצנרת המחברת בין חלקי המזגן, אבל עד 3 מטר צנרת כלול במחיר בדרך כלל. לכן, כאשר תבחרו מיקום שהוא אינו אסטרטגי אתם עלולים לשלם יותר רק עבור הצנרת שכל מטר ינוע בין 80 ש"ח עד 160 ש"ח.

מחירון התקנת מזגנים של אלקטרה

סוג מזגןמחיר
התקנת מזגן עילי600 - 900 ש"ח
התקנת מזגן רצפתי 2 כ"ס500 - 700 ש"ח
התקנת מזגן מיני מרכזי2,500 - 4,000 ש"ח
התקנת מזגן אינוורטרתלוי במבנה שלכם, האם יש צורך בקידוחים ותוספות שונות

איך בוחרים בעל מקצוע?

התקנת מזגן של חברה כלשהי מחייבת אתכם לקרוא למתקין בין כה וכה, לעיתים המקום ממנו תרכשו את המזגן יציע לכם גם שירותי התקנה. אנחנו מציעים לכם לראות ולהכיר את שוק ההתקנות לפני שאתם בוחרים מה לעשות. עליכם לבחור בעל מקצוע בעל דעות חיוביות, אחד שיהיה זמין לכם ועם הכשרה מקצועית. איך תדעו אם יש לבעל המקצוע הכשרה מקצועית ורישיון להתקנות? אלף כל, אתם יכולים לשאול ולבקש לראות. דבר שני הוא, בעל מקצוע איכותי יציע לכם אחריות על העבודה שלו. אסור לכם להתבלבל בין האחריות על העבודה ובין האחריות על המוצר עצמו.

כמו כן, אתם רוצים שהעבודה תהיה נקייה ככל שאפשר. התקנת מזגן מתבססת על התשתיות של הבית שלכם, הנכס שלכם. לעיתים נרצה להעביר תעלה חדשה בקירות, ויהיה המון בלאגן. המטרה היא לצמצם את הפעילות אשר פוגעת בבית שלכם באופן קיצוני. מלבד לכך, הדרך בה הקיר או המקום אשר בו בוצעה ההתקנה חייבת להיראות כמו חדש גם אם זה בתוך הבית או מחוצה לו.

ראו גם: מה ההבדל בין מזגן VRF לאינוורטר?

התקנת מזגן אלקטרה

שאלות נפוצות על התקנת מזגן אלקטרה:

במיוחד בשבילכם הכנו מאמר מקיף עם תמונות וסרטונים על הנושא התקנת מזגן אלקטרה, יש לגלול למעלה בכדי לקרוא וללמוד יותר.
ברוב המאמרים שלנו אנחנו משתדלים לצרף טבלת מחירים משוערים של השירות המדובר. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על המחירים המשוערים של שירות התקנת מזגן אלקטרה או לחילופין ליצור איתנו קשר ישיר לקבלת הצעת מחיר מדוייקת.
כמובן, צוות האתר "מזגן בקליק" מציע שירותים של התקנת מזגן אלקטרה, לכן יש ליצור קשר איתנו בטלפון המופיע באתר או בטופס יצירת קשר בעמוד זה לקבלת הצעת מחיר.

להצעת מחיר לשירותי טכנאי מזגנים מלא פרטים או חייג 054-9105817

שלח הודעה
1
צריך עזרה?
הי, כאן ארקדי.
מחפש התקנה / תיקון מזגן?
שלח לי הודעה ונגיע אליך כבר היום!