טכנאי מזגנים » שירותי מזגנים ומיזוג אוויר » התקנת מזגן מיני מרכזי מחיר

התקנת מזגן מיני מרכזי מחיר

מזגן מיני מרכזי הפך לפופולרי מאוד בשנים האחרונות. בעבר היו מזגנים דומים אשר הבעיה העיקרית הייתה אי ויסות עוצמת הקור, לחלק היה קר בעוד שחלק מהחדרים סבלו מחום. כיום יש לנו דמפרים ומערכת מתקדמת אשר מבטיחה לנו נוחות מקסימלית בעת השימוש במערכת זו.

האזינו לכתבה

התקנת מזגן מיני מרכזי מחיר – מהו מזגן מיני מרכזי?

מזגן מיני מרכזי היא יחידה מרכזית המזרימה אוויר קר לכל חדרי הבית דרך צינורות ייעודיים. כמו כן, מזגן מיני מרכזי מעניק לנו בקרת שליטה מתקדמת בעזרת דימרים שנמצאים בכל אחד מהחללים, הדימרים מאפשרים לשלוט על המזגן ללא צורך בהגעה אל המרכזית. מזגן מיני מרכזי אינו נראה לעין אלא יחידה נסתרת. מזגן מסוג זה נפוץ בקרב משרדים רבים, בתים עם מספר חדרים, בתי ספר וכן הלאה…

התקנת מזגן מיני מרכזי – יתרונות

מזגן מיני מרכזי נחשב למזגן חדש יחסית, הוא מתקדם טכנולוגית ממה שאנו מכירים, הוא קל לתפעול ועם התקנה איכותית המוצר יישמר אצלכם שנים רבות. מזגן מיני מרכזי הוא בעל יתרונות רבים, ריכזנו לכם את היתרונות הבולטים ביותר:

עיצוב – חשבתם כל כך הרבה על עיצוב הבית שלכם, חשבתם על כל פינה ועל כל צבע ואז משום מקום הגיע המזגן והרס את כל הדינמיקה שבניתם. בדיוק בשביל זה יש לנו מזגן מיני מרכזי, מזגן נסתר אשר אינו תופס מקום וניתן לפזר את התעלות או המזגנים מחוץ לקירות הבית. יש יחידה אחת למעשה שהיא בולטת ואילו האוויר זורם בתעלות לתוך פתחי החדרים. כמו כן, הפתחים יכולים להיות מעוצבים בכל דרך בה תבחרו.

חיסכון – בעזרת מזגן מיני מרכזי אתם לא חוסכים רק במקום אלא גם באנרגיה וכסף. מכיוון שמדובר על מערכת מתקדמת היא מצוידת בטכנולוגיית אינוורטר, המערכת מסגלת את עצמה לטמפרטורה בחדר ובזמנים בהם אין צורך בהפעלת עוצמה מלאה יודעת המערכת לווסת את עצמה, ובכך חוסכת באנרגיה וכסף. 

תקלות – במערכת מסוג זה התקלות הן פחות נפוצות וגם אם יש תקלות גם מאוד לזהות את המקום. המערכת נחשבת לעמידה, היא רחוקה ממגע יד של ילדים ובעצם כל עוד ההתקנה עצמה תהיה איכותית כך הצפי לתקלות יהיה נמוך.

התקנת מזגן מיני מרכזי מחירון

כאשר מדובר על התקנת מזגן מיני מרכזי מחיר, המחיר הכללי של מזגן מיני מרכזי לא כולל עבודות נוספות מסביב (גבס, דמפרים…) יתחיל מ-3,000 ש"ח בהתחשב בכך שיש תשתיות נוחות לעבודה כמו חשמל. כמובן שהמחיר משתנה גם בהתאם למספר החדרים, המחיר אותנו ציינו אופייני לדירת שלושה חדרים. ככל שיהיו יותר חדרים כך המחיר יגבה אך בהשוואה למחיר לחדר יהיה נמוך יותר. בדרך כלל עלויות ההתקנה גדלות כאשר יש תוספת עבודת כבס, הנמכות והתקנת דמפרים שתפקידם לשלוט בטמפרטורה של החדר. התקנת דמפרים יכולה לנוע בטווח של 1,400 ש"ח ומעלה. תוספות גבס יכולות לנוע בין 4,000 ש"ח ועד 8,000 ש"ח, גם תלוי במספר החדרים. כדי לקבל מחיר מדויק עליכם ליצור קשר עם בעל מקצוע אשר יבחן את המקרה לגופו ויעניק לכם הצעת מחיר.

ראו גם: מחירון תיקון מזגנים

ייעוץ לפני הרכישה

שלב הייעוץ לפני ההתקנה הוא שלב חשוב מאוד שרבים לא חושבים עליו בכלל. לא מספיק לקרוא באינטרנט מספר מאמרים על מזגנים מיני מרכזיים, אתם רוצים ליצור קשר עם בעל מקצוע ולשמוע מה יש לו להגיד, איך ההתקנה תתבצע, מהן כל העלויות שיש בעסקה ותוך כמה זמן ניתן יהיה להתחיל בעבודה. בסופו של דבר כל טכנאי מזגנים מעניק את השירות שלו והוא רשאי לקבוע מחירים לפי דעתו כאשר מדובר על עצמאי. לכן, חשוב כן לקרוא ולהכיר את המושגים אותם תפגשו בעת ההתקנה, אבל חשוב גם לעשות סקר שוק רחב אודות כל בעלי המקצוע הרלוונטים לכם.

התקנת מזגן מיני מרכזי מחיר

שאלות נפוצות על התקנת מזגן מיני מרכזי:

במיוחד בשבילכם הכנו מאמר מקיף עם תמונות וסרטונים על הנושא התקנת מזגן מיני מרכזי, יש לגלול למעלה בכדי לקרוא וללמוד יותר.
ברוב המאמרים שלנו אנחנו משתדלים לצרף טבלת מחירים משוערים של השירות המדובר. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על המחירים המשוערים של שירות התקנת מזגן מיני מרכזי או לחילופין ליצור איתנו קשר ישיר לקבלת הצעת מחיר מדוייקת.
כמובן, צוות האתר "מזגן בקליק" מציע שירותים של התקנת מזגן מיני מרכזי, לכן יש ליצור קשר איתנו בטלפון המופיע באתר או בטופס יצירת קשר בעמוד זה לקבלת הצעת מחיר.

להצעת מחיר לשירותי טכנאי מזגנים מלא פרטים או חייג 054-9105817

שלח הודעה
1
צריך עזרה?
הי, כאן ארקדי.
מחפש התקנה / תיקון מזגן?
שלח לי הודעה ונגיע אליך כבר היום!