טכנאי מזגנים » מאמרי אורח » התקנת מזגנים וניסור בטון

התקנת מזגנים וניסור בטון

אנחנו כבר ממש לא רואים את עצמינו חיים בבית בלי מזגן. ברור שגם ברכב וגם במשרד אנחנו חייבים את המזגן. העניין הוא שלרוב לא מתקינים את המזגנים בשלבים הראשונים של הבנייה. רק אחרי שהבית עומד מוכן פחות או יותר מתחילים בהתקנה של המזגנים. במקרים רבים ההתקנה של המזגן כרוכה בעבודות הכוללות ניוסר של קירות בטון ועבודה מורכבת של קידוחים שצריכים להיעשות בצורה מקצועית ומדויקת.

כאן בדיוק נכנסים לתמונה אנשי המקצוע מהתחום הזה של ניסור בטון.

מה זה ניסור בטון?

אז הבנו שבמקרים רבים יש צורך בעבודה של ניסור בטון כאשר מבקשים להתקין מזגן חדש בבית. מה זה בעצם ניסור בטון ואיך מתבצע הדבר?

נרחיב מעט על אודות השירות.

מסור יהלום – נעים להכיר

בגדול, מסור הבטון הוא מסור יהלום. זה אומר שהלהב של המסור מצופה בשבבי יהלום כתושים. היהלום הוא חומר מאוד חזק וכיום כבר מייחסים לו את התכונות הכיח חזקות שיש בטבע. אין עוד חומר שהוא חזק כמו היהלום. כאשר היהלום מצפה את הלהב של המסור, הרי שהוא מסוגל לחדור לעומק של הבטון וכך ניתן לחתוך בקלות את הבטון העבה.

הבטון הוא אחד החומרים הבסיסיים בתחום הבנייה בגלל החוזק שלו. ברור שעבור חיתוך של בטון חייבים את מסור היהלום שהוא חזק יותר מהבטון מה שמוביל לתוצאות הכי מדויקות והכי טובות.

מהם היתרונות של מסור היהלום?

לניסור הנעשה עזרת מסור היהלום יש כמה וכמה יתרונות.

  • ניסור מדויק – הניסור נעשה בצורה מאוד מדויקת בלי שייגרם כל נזק לשאר חלקי הקיר אותו מנסרים. בכל צורה אחרת של ניסור או של חיתוך בבטון, עשוי להיגרם נזק לקיר כאשר החור או החיתוך לא יהיו מדויקים. כך גם יהיה צורך לבצע תיקונים אחרי הניסור או החיתוך מה שיוביל לתוצאות לגמרי לא מוצלחות. חשוב לשים לב כי ניסור שלא נעשה בצורה הנכונה הוא ניסור שעשוי להשפיע על החוזק של המבנה.
  • ניסור מהיר – ניסור של קירות בטון עשוי לארוך הרבה מאוד זמן. הניסור נעשה על קיר עבה וקשה מאוד ולא קל לחדור אליו לכל עוביו. מסור היהלום הוא הכלי שמסוגל להגיע לניסור מהיר מאוד, כאשר תוך זמן קצר ממש התוצאה הרצויה תתקבל.
  • ניסור נקי – ניסור בטון שנעשה במסור יהלום נעשה בליווי מתז מים. המים במקור נועדו על מנת לקרר את המסור ובכך לאפשר את העבודה הרציפה. זאת משום שמסור היהלום פועל בעוצמה כל כך גבוהה עד שהוא מחמם את המסור לטמפרטורות גבוהות מאוד שעשויות לסכן את המשך העבודה. המתז והמים הזורמים תורמים לכך שהמים סופחים את האבק שעולה לאוויר בעת הניסור כך שהאזור נשאר נקי. זה תורם גם לבטיחות העובדים שלא שואפים את אבק הבטון הרעיל.

ניסור בטון למזגנים או ניסור דלת בטון חייבים להתבצע במקצועיות ע"י אנשי מקצוע מנוסים.

מזגן לא מחמם

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר לשירותי טכנאי מזגנים מלא פרטים או חייג 054-9105817

שירותי מזגנים נוספים שיעניינו אתכם

שלח הודעה
1
צריך עזרה?
הי, כאן ארקדי.
מחפש התקנה / תיקון מזגן?
שלח לי הודעה ונגיע אליך כבר היום!