טכנאי מזגנים » מאמרי אורח » ככה תתקינו בהצלחה את המזגן באוהל אירוע שלכם

ככה תתקינו בהצלחה את המזגן באוהל אירוע שלכם

רבים מאוד סוברים שאירועי חוץ הם האירועים היפים ביותר ולא פעם הם צודקים. הנוף, האוויר והפסטורליות יוצרים אווירה שאף אולם אירועים לא יכול להעניק ועל כן הבחירה באירועי חוץ היא לא פעם הבחירה הנכונה והמוצדקת ביותר שקיימת. 

אבל מנגד באירועי חוץ עשויות להתעורר כמה בעיות שיהרסו לחלוטין את ההנאה מהאירוע. כך למשל אם מזג האוויר חם מדי או קר מדי, האורחים המזיעים או הקפואים יבלו את האירוע בניסיון להתחמם או להתקרר בהתאמה למזג האוויר וכל הניסיונות ליהנות ירדו לטימיון, חוויית האירוע תהפוך לשלילית וכולם יצאו מופסדים – בעלי האירוע והאורחים. 

בעיה נוספת שעלולה להתעורר בייחוד בימות הקיץ החמים היא בעיית היתושים והזבובים שמגיעים ונמשכים אל האוכל שמוגש באירוע ומסתובבים בהמוניהם בין האורחים, מציקים ומזמזמים. 

אחד הפתרונות שנמצאו בכדי לשלב את חווית החוץ היפיפיה עם הניסיונות להימנע מהבעיות שצוינו זה אירוע באוהל, אבל יריעות הבד של האוהל מגינות עד גבול מסויים והקור או החום ומספר זבובים ויתושים בוודאי יצליחו לחדור אל פנים האוהל. וכך נולד הפתרון הטכנולוגי המתקדם והמקורי: מזגן מותאם אוהל, מזגן ששומר על טמפרטורה תקינה, מונע את הרוחות החזקות, נלחם בשמש קופחת וחמה וככל שצריך מסייע במניעת כניסתם של מעופפים אל אוהל האירוע. 

 

הפתרון אולי אידיאלי, אבל איך מתקינים את המזגן באוהל?

השלב הראשון הוא עוד לפני ההתקנה – בבחירת האוהל הנכון לקניה. כאשר מחפשים אוהלי אירועים למכירה, וודאו כי האוהל מותאם להתקנת מזגן. 

השלב השני הוא כמובן קניית או השכרת המזגן המתאים. בדקו כי המזגן מתאים לשטח ולחלל של האוהל ביכולות הקירור או החימום שלו ובחנו אם הוא מתאים למיזוג חיצוני. מזגן איכותי הוא מזגן שיוכל לקרר או לחמם את כל השטח ביעילות גם כאשר נמצאים באוהל מספר רב של אנשים ככל שהאוהל מצליח להכיל. 

בשלב השלישי יש לבחון האם המזגן מתאים להתקנה באופן עצמאי או שיש להביא טכנאי מזגנים שיתקין לפחות את ההתקנה הראשונית. לרוב יש צורך בטכנאי או איש מקצוע בתחום המזגנים שיוכל להתקין את ההתקנה הראשונית של המזגן ולוודא כי הוא פועל באופן הראוי. 

השלב האחרון הוא שלב הניסוי. חשוב לא לוותר על שלב זה עוד בטרם אירוע. בדיוק כמו שבודקים את הרמקולים ומערכות ההגברה, בדיוק כמו שמוודאים שהמטבח תקין עוד לפני שמכניסים אליו אוכל, חשוב לוודא שהמיזוג שהותקן באוהל, פועל כראוי. איך עושים זאת? מפעילים את המזגן בעוצמה חלשה ומוודאים כי אכן השטח מתקרר או מתחמם, במקרה הצורך מגבירים לעצמה בינונית. אם גם בעוצמה בינונית המגזן לא מצליח לחמם או לקרר את השטח, כדאי לקרוא לטכנאי כי כשהאוהל מלא, ממילא יהיה צורך בהגברה של עוצמת המזגן כדי לעמוד בדרישה לחימום או קירור.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר לשירותי טכנאי מזגנים מלא פרטים או חייג 054-9105817

שירותי מזגנים נוספים שיעניינו אתכם

שלח הודעה
1
צריך עזרה?
הי, כאן ארקדי.
מחפש התקנה / תיקון מזגן?
שלח לי הודעה ונגיע אליך כבר היום!