טכנאי מזגנים » מאמרי אורח » כל הצעדים שנצרכים להתקנת מזגן

כל הצעדים שנצרכים להתקנת מזגן

אנחנו כבר ממש לא יכולים לדמיין את עצמינו חיים בעולם בלי מזגנים. מה שהיה נחשב כמותרות וכחידוש עצום לפני כשני עשורים בסך הכול, הפך לנורמה מקובלת לגמרי ואפיל כהכרח שאנחנו ממש לא מסוגלים לחיות בלעדיו. מדובר כמובן על המזגנים. המזגנים שמצננים עבורנו את הקיץ הלוהט ומעניקים לנו את האפשרות להישאר נינוחים, לא לסבול מהחום העז וליהנות מאיכות חיים גבוהה בלי להזיע ולסבול בעקבות החום העז.

כל הדרך עד למזגן

אז החלטתם להתחדש במזגן או שנכנסתם לגור בבית חדש ואתם רוצים להתקין מזגנים. איך מתחיילים? במה בוחרים? איך עושים את כל התהליך?

חשוב להבין כי בכל התחום הזה של המזגנים שורר בהחלט בלבול רב מאוד. יש היום הרבה מאוד חברות המציעות מזגנים וכך גם סוגים ודגמים שונים של מזגנים כאשר פער המחירים עשוי להיות קיצוני ממש. בין מזגנים של אלפי שקלים ועד למזגנים שיעלו עשרות אלפי שקלים. שלא לדבר על ההתקנה שעשויה להיות יקרה מאוד.

אז הדבר הראשון שכדאי וחשוב לעשות זה לפנות אל חברה אמינה ומקצועית וכזו שיש לה ניסיון רב בתחום. חברה שיש לה שם טוב היא בהחלט יכולה להיות ראויה לאמון שלכם היות ושם טוב אי אפשר לקנות חינם. חברה שמוכרת בשוק ויש לה מוניטין ווב, היא בהחלט חברה שתוכלו לסמוך עליה ולהיות בטוחים כי היא אכן תעניק לכם את המענה הנכון והמדויק בהתאם לצרכים שלכם.

מכינים את הבית

אז בחרתם כבר את החברה, בחרתם את סוג המזגן והחלטתם מה הדגם המועדף עליכם. עכשיו אתם צריכים לתכנן את המזגן גם לבית. איך הוא יותקן, באיזה מיקום תתקינו אותו ומה יהיה המסלול של התשתיות שאמורים לעבור בקירות הבית.

לרוב יהיה צורך לקדוח חורים בקירות הבטון של הבית כדי להעביר את הצנרת של המזגן. חשוב להבין כי בכל מה שקשור לנושא הזה של קידוח חור למזגן, יש לתת את הדעת כי החור יהיה מדויק, מקצועי, עגול ועשוי היטב. חור שלא ייעשה כמו שצריך, זה חור שיפגום באסתטיקה של המבנה, יפגום בהתקנה הנכונה של המזגן ולעיתים אף יפגום באיטום של הבית.

חשוב להבין כי קידוח חורים בקיר בטון זה עניין שדורש מקצועיות וידע ואם הוא לא נעשה כראוי, התוצאות הן בהחלט עגומות.

איך יוצרים חורים בבטון?

קידוח חורים בבטון נעשה כיום בעזרת מקדח יהלום. מקדח היהלום הוא כלי שמצויד במנוע רב עוצמה כאשר מצמידים אליו כוס קידוח בהתאם לקוטר הקידוח הנדרש. יש כוסות קידוח במגוון גדול של גדלים כאשר זה מתחיל מהקוטר הכי קטן ועשוי להגיע עד לקוטר ענק של גובה אדם.

בעזרת כוס קידוח בגודל המתאים לצנרת של המזגן, יוצרים את החור הרצוי כאשר מיד אח"כ אפשר להתקדם הלאה ולהתקין את המזגן.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר לשירותי טכנאי מזגנים מלא פרטים או חייג 054-9105817

שירותי מזגנים נוספים שיעניינו אתכם

שלח הודעה
1
צריך עזרה?
הי, כאן ארקדי.
מחפש התקנה / תיקון מזגן?
שלח לי הודעה ונגיע אליך כבר היום!