טכנאי מזגנים » מאמרי אורח » כל מה שצריך לדעת על צ'ילרים

כל מה שצריך לדעת על צ'ילרים

מדינת ישראל היא מדינה חמה ואם יש משהו בו העם היושב בציון יכול להתפאר הוא בטכנולוגיות הקירור החדשות שנוצרו כאן, בארץ ישראל. החום הכבד השורר פה לאורך חודשי הקיץ פשוט לא הותיר לנו ברירה והוביל את הישראלים לפיתוח של אינספור אפשרויות קירור מתקדמות. היום, נציג לכם את הצ'ילרים ונדבר קצת על ההבדל בינם ובין מזגנים. אם אתם מחפשים טכנאי מזגנים אנחנו רק יכולים להניח שהסיטואציה בה אתם נמצאים לא נוחה, כשחם לנו קשה לנו לעשות כל דבר. בדיוק בשביל זה אנחנו כאן, כדי לעזור ולהוסיף מהידע שצברנו לאורך הזמן. נשמח ללוות אתכם ולעזור לכם למצוא את הפיתרון המושלם לקירור החלל אותו אתם מעוניינים לקרר, בעזרת הידע שנמצא ברשותינו. היום, נדבר על צ'ילרים. 

מה אלו צ'ילרים ובמה הם שונים ממזגנים? 

כדי שנדבר על צ'ילרים, בואו נדבר קודם בקצרה על מזגנים ועל האופן בו אלו פועלים. המזגן פועל בסיוע של מערכת שמטרתה היא לייבש את האוויר. הייבוש של האוויר מהלחות תוך הזרמה של אוויר קר מבחוץ מאפשרת לנו להוריד את הטמפרטורה בחדר. במקור, אגב, המזגנים לא נוצרו בכלל כדי לקרר חדר עבור בני אדם. לכתחילה, המטרה של המערכת הייתה לאפשר אחסון טוב ואיכותי של מוצרים במטרה שלא ייפגעו בלחות. 

צ'ילרים עובדים בטכנולוגיה שונה. הצ'ילר מבוסס על קירור באמצעות מים. כלומר, המערכת מזרימה אוויר מבחוץ ומקררת אותו באמצעות המים ושולחת אותו לחדר. במקביל, המערכת מוציאה חלק מהאוויר שנמצא בחדר, החלק של האוויר החם שהיה שם לכתחילה. 

היום אפשר להיעזר בצ'ילרים מבוססים מערכות סולאריות 

אנרגיה סולארית הופכת פופולארית בכל העולם ובישראל זה נדמה כמעט אבסורד כשמבינים כמה מעט אנחנו נעזרים בטכנולוגיה שיש בה כל כך הרבה יתרונות. בראש ובראשונה, אנרגיה ירוקה חשובה לסביבה שלנו. השימוש בקרני השמש במקום בדלקים מזהמים מוריד במידה ניכרת את זיהום האוויר וככל שניעזר בטכנולוגיות מהסוג הזה בהיקף רחב יותר, כך נוכל להאט את שינויי האקלים שכולנו עדים אליהם כעת. 

במקביל, השימוש באנרגיה סולארית, בפאנלים המייצרים אנרגיה על ידי שימוש בקרני השמש, חוסך הרבה מאוד כסף. אם ניקח רק את דודי השמש שכולנו מכירים בתור דוגמא, הנתונים מצביעים על כך שהשימוש בדודי שמש חוסך לצרכן הישראלי שמונה אחוזים מהכסף שיוצא על חשבון החשמל בכל שנה. נתון כזה הוא בהחלט משהו שכדאי לקחת בחשבון ובייחוד כאשר אנחנו מדברים על כך שהיום, הטכנולוגיה מפותחת עד כדי כך, שרבים מציינים שהם לא מרגישים בהבדל, השימוש בחשמל המופק בעזרת אנרגיה סולארית זהה מבחינתם לשימוש בחשמל רגיל. 

מי יכולים ליהנות מהשימוש בצ'ילרים 

צ'ילרים אפשר לראות בעיקר בחללים גדולים, מוסדות ומפעלים. כאשר הצ'ילר פועל לאורך זמן הוא מצליח להגיע לתוצאות מצויינות בייחוד בחללים גדולים בהם הלחות שנוצרת כתוצאה משימוש במים פחות מורגשת. אנחנו חייבים לציין כי אפשר בהחלט להיעזר בטכנולוגיה הזו בכל בית, פשוט צריכים להכיר בכך שהטכנולוגיה קיימת ולהזמין את אנשי המקצוע שידעו להתקין ולעזור לכם להשתמש במכשיר בצורה הטובה ביותר. 

חשוב להזמין אנשי מקצוע מנוסים להתקנה של המערכת 

טכנאי מזגנים טוב הוא מי שיודע להמליץ לכם על המערכת הטובה ביותר לקירור. כאשר מדברים על התקנה של מערכות חדשות אין ספק כי הסיוע של איש מקצוע מעולה הופך משמעותי אפילו יותר. אנחנו מציעים לכם ליצור קשר ולראות כיצד גם אתם יכולים ליהנות מטכנולוגיה מתקדמת לקירור הבית שלכם. 

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר לשירותי טכנאי מזגנים מלא פרטים או חייג 054-9105817

שירותי מזגנים נוספים שיעניינו אתכם

שלח הודעה
1
צריך עזרה?
הי, כאן ארקדי.
מחפש התקנה / תיקון מזגן?
שלח לי הודעה ונגיע אליך כבר היום!