טכנאי מזגנים » מאמרי אורח » מהן האופציות לחימום הבית – יתרונות וחסרונות

מהן האופציות לחימום הבית – יתרונות וחסרונות

בחינת היתרונות והחסרונות של האופציות השונות לחימום הבית, יכולה להפוך את בחירת פתרון החימום שלכם לפשוטה יותר ותעזור לכם לקבל החלטה מושכלת ומותאמת אישית. עשו זאת לפני שאתם מתקדמים לשלב הבא, הקנייה בפועל, שכרוך בהתחייבות לשנים, או בתחלופה והשקעה נוספת, במידה ואינכם מרוצים. 

קמין גז

קמינים הפכו לאחד מפתרונות החימום הפופולריים והאלגנטיים שיש בנמצא, בעיקר בזכות המראה המעוצב שלהם והאווירה הרומנטית שהם יוצרים בחלל. הם זמינים בשלל עיצובים, קמיני גז חסכוניים להפליא וזו אפשרות שכדאי לשקול כאשר בוחרים פתרון חימום. 

  • יתרונות – לקמין גז יש בעירה נקייה, אינכם צריכים להתעסק עם בולי עץ אלא שניתן להדליק את הקמין בלחיצת כפתור. אפשר להתקין אותו בכל מקום גם ללא ארובה ויש לו תרמוסטט, כך שברגע שמגיעים לטמפרטורה הרצויה הקמין מפסיק את עבודתו, ואתם נהנים מחיסכון. 
  • חסרונות – החיסרון של קמין גז הוא בעלויות ההתקנה. אך למרות ההשקעה הנדרשת הם זמינים בשלל עיצובים ודגמים כך שתוכלו למצוא פתרון שמתאים לסדר גודלו של התקציב.  

מזגן

מזגן הוא אחד מפתרונות החימום הפופולריים ביותר, הסיבה לכך טמונה ביעילות שלו וגם במחיר המשתלם. המזגן מחמם את כל סוגי החדרים, בכל גודל, במהירות יחסית ובצורה יעילה. בנוסף הוא יכול לשמש אתכם בעונה החמה והקרה כאחד. 

  • יתרונות – המזגן תלוי על הקיר ואינו דורש שטח רצפה. גם לא צריך לאחזן אותו כאשר לא נמצא בשימוש. הוא מחמם את החלל בצורה מהירה והעלויות שלו אינן גבוהות יחסית. 
  • חסרונות – עלויות ההתקנה של מזגנים גבוהות, מעבר לכך המזגן פולט אוויר יבש, ולא כולם אוהבים את שיטת החימום הזו. 

ראו גם: מזגן לא מחמם: מהן הסיבות לכך?

חימום תת רצפתי

חימום תת רצפתי כבר אינו מיועד לעשירים בלבד, אלא שהפך לפתרון חימום נגיש ואטרקטיבי לכל כיס. מדובר בפתרון חימום שדורש מכם תכנון מקדים ובכל זאת, זהו פתרון נוח, נעים שיחמם את כל הבית בצורה אחידה ויאפשר לכם ללכת יחפים.

  • יתרונות – חימום תת רצפתי מותקן מתחת לריצוף, ומחמם את הבית בצורה אחידה מבלי לייבש את האוויר. הוא לא גלוי לעין, פשוט לתפעול, ואינו זקוק להמון תחזוקה. 
  • חסרונות – החסרונות של חימום תת רצפתי באות לידי ביטוי בעלויות, זוהי ללא ספק האופציה היקרה מכולן, מה גם שדורשת תכנון מכיוון שמותקנת מתחת לרצפה. כמו כן, זהו אמצעי לחימום בלבד.

לסיכום יש לא מעט אפשרויות שעומדות לרשותכם, ועליכם לעשות את שיעורי הבית שלכם כדי להגיע לבחירה הכי נכונה!

מתקין מזגנים

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר לשירותי טכנאי מזגנים מלא פרטים או חייג 054-9105817

שירותי מזגנים נוספים שיעניינו אתכם

שלח הודעה
1
צריך עזרה?
הי, כאן ארקדי.
מחפש התקנה / תיקון מזגן?
שלח לי הודעה ונגיע אליך כבר היום!