טכנאי מזגנים » מאמרי אורח » נזילה מהמזגן: כל מה שצריך לדעת

נזילה מהמזגן: כל מה שצריך לדעת

המזגן שמאפשר לנו את החיים בקיץ החם וההביל עשוי להתקיל אותנו עם בעיות ותקלות שונות ומעצבנות. המזגן עשוי להחליט יום אחד שהוא לא מקרר באמת, הוא יכול הרעיש מאוד והוא גם יכול לטפטף. כאשר יש נזילה מהמזגן, לא תמיד אפשר להמשיך את השימוש בו. במיוחד אם מדובר בנזילה של מים בכמות גבוהה הנוזל מתוך היחידה עצמה. האנשים במקום נרטבים והרצפה נעשית מלאה במים ומכאן לבוץ, ללכלוך וגם להחלקות הדרך די מהירה.

אז מה עושים כאשר המזגן מתחיל להזיל דמעות?

המאמר בשיתוף https://dry.org.il/ 

המומחים למזגנים – הם הכתובת

אז כאשר ישנה תקלה כלשהי עם המזגנים, חשוב מאוד לפנות אל איש מקצוע מומחה דווקא לתחום הזה שלך מזגנים. למרות שיש אנשים שחושבים שטכנאי מזגנים הוא אדם שידרוש תעריף גבוה יותר מכל חשמלאי רגיל והאמת היא שיש בקביעה הזו הרבה מן האמת, עדיין, החשמלאי לא תמיד ידע מה צריך לעשות עם המזגן ובמקרים רבים הוא כלל לא יידע מה לבדוק, היכן לבדוק וכיצד להניח את האצבע על הנקודה הבעייתית.

בגלל שזה עשוי להיות מורכב כל כך, חשוב מאוד לזכור כי במזגן מטפל רק טכנאי מזגנים.

טכנאי מזגנים שיש לו ניסיון עשיר בתחום

מזגן הוא מוצר מורכב מאוד ויש מקומות רבים במסלול של המזגן שם עשויה להתרחש תקלה כלשהי. יש מקרים רבים אשר בהם גם טכנאי מזגנים מומחה לא באמת מצליח להניח את האצבע על הנקודה הבעייתית ואורך הרבה מאוד זמן עד שעולים על המוקש. בדיוק בגלל זה תמיד עדיף לפנות אל איש מקצוע שיש לו ניסון עשיר בתחום הזה של מזגנים, יש לו את כל הידע הנדרש ויש לטו את ההנבה ואת המקצועיות לאבחון נכון של תקלות במזגנים וכך גם ידע בפתרון הבעיות. רק באופן כזה אפשר להגיע לפתרון הבעיה בצורה נכונה ומהירה.

אולי יש עדיין אחריות על המזגן?…

לפני שאתם רצים לחפש טכנאי למזגן שלכם, עצרו שנייה ובדקו, אולי יש לכם עדיין אחריות על המזגן? 

כאשר קונים מזגן מקבלים יחד עם זה אחריות על המזגן למשך תקופת זמן, לרוב לא קצרה מידי. כי בתחום הזה של מזגנים יש רבים שמוכנים להתחייב על אחריות אורכה הן בגלל האיכות של המזגנים שהם מייתרים והן בגלל שמדובר במוצר יקר. כך ששווה להם להתחייב לאחריות ארוכה ובכך לרכוש את אמונם של הלקוחות. כי לקוח ששומע על אחריות ארוכה מרגיש בטוח יותר לקנות את המוצר. הבעיה היא שלרוב אנחנו כבר לא זוכרים את האחריות במיוחד אם מדובר באחריות שהיא לתקופה של חמש שנים ויותר. אז בגלל שאנשים רבים מוציאים הרבה כסף לחינם על תיקון שמגיע להם בעצם בחינם, אנחנו מזכירים שבכל מקרה של תקלה במזגן, בדקו קודם כל האם החברה עדיין אחראית על התיקון.

התקנת מזגן

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר לשירותי טכנאי מזגנים מלא פרטים או חייג 054-9105817

שירותי מזגנים נוספים שיעניינו אתכם

שלח הודעה
1
צריך עזרה?
הי, כאן ארקדי.
מחפש התקנה / תיקון מזגן?
שלח לי הודעה ונגיע אליך כבר היום!