טכנאי מזגנים » מאמרי אורח » עומדים לפני התקנת מזגן חדש? חכו שנייה לפני שאתם מקבלים החלטות!

עומדים לפני התקנת מזגן חדש? חכו שנייה לפני שאתם מקבלים החלטות!

פנינו אל טכנאי המזגנים של אולימפוס, טכנאים בעלי ניסיון עשיר בתיקון מזגנים ובהתקנת מזגנים ושאלנו אותם מהם הדברים שהכי חשוב לספר לכם על מזגנים. 

הנה חמישה נושאים הקשורים למזגנים ועשויים לעזור לכם לדייק את ההחלטה שלכם. 

1. יש סוגים שונים של מזגנים, איך נדע במה לבחור?

"כדי לדעת באיזה סוג של מזגן לבחור", מספר לנו טכנאי המזגנים בכפר סבא, "חשוב להכיר את המונחים השונים". 

  • מזגן עילי: נועד לקירור חדר אחד ויש להתאים את ההספק שלו לגודל החדר. הוא מותקן במקום גבוה בחדר כדי לפזר באופן מקסימלי את האוויר. יתרונות: אפשר להפעיל מזגן רק בחדר אחד, מחיר נמוך. חסרונות: צריך אחד כזה בכל חדר.
  • מזגן מיני מרכזי:  מיועד לקירור וחימום של כל החדרים בבית. יתרונות: חסכון בעלויות הפעלה (הפעלה של מזגן אחד עדיפה על פני הפעלה בו זמנית של מספר מזגנים). טמפרטורה אחידה בכל הבית. חסכון במקום: נדרש מדחס אחד בלבד עבור כל החדרים. חסרונות: יש לתכנן מראש מיקום לתעלות ולמערכות.
  • אינוורטר ומולטי אינוורטר: למזגן אינוורטר לוח בקרה חכם בשילוב עם מדחס שפועל ברציפות ומשנה את התפוקה. מתאים למשרדים גדולים או למקומות שדורשים מיזוג רציף אך משתנה לפרקי זמן ארוכים.
  • מיני VRF: מערכת מיזוג איכותית ומתקדמת שמתאימה לחללים גדולים, לחללים מחולקים ולדירות עם מגבלות מיקום למעבים. המערכת אינה מודולרית ולכן לא מתאימה לכל חלל.
  • מערכת מיזוג VRF: מערכת מיזוג מתקדמת, חסכונית, גמישה ומודולרית. מתאימה למיזוג חללים גדולים ולכן מותקנת בדירות ובתי מגורים בעלי שטח גדול, שטחי מסחר גדולים ובנייני משרדים. 

2. איך נדע באיזה מותג לבחור? 

לכל מותג מאפיינים הקשורים בעיצוב, מחיר, שירות, אמינות ואחריות. לפני בחירה והתקנת מזגן הכינו רשימה של כל המאפיינים שמתאימים לכם ולאחר מכן בדקו איזה מוצר עונה על כל הדרישות. הניסיון הרב שלנו בהתקנת מזגנים ובתיקון מזגנים מצביע על כך שכנראה תמצאו יותר ממוצר אחד שיתאים לכל רשימת הצרכים שלכם. התייעצו עם טכנאי מזגנים מומחה לפני שאתם מחליטים.  

3. ומה לגבי המראה?

זכרו שמראה המזגן שלכם הוא חלק מעיצוב החדר. תוכלו לבחור בעיצוב שמשתלב במראה ולא מתבלט או בעיצוב דומיננטי שעומד בפני עצמו. בכל מקרה, קחו בחשבון מראש את המראה של המזגן במערכת השיקולים לפני שתגלו שהתקנתם מזגן שלא מתאים לעיצוב הבית. 

4. ספרו לי על אחריות

לפני שבוחרים מזגן יש לבדוק מה כוללת האחריות: מה משך האחריות ואיזה סעיפים היא כוללת. חברה ומוצר אמינים יבואו לידי ביטוי באחריות מקיפה וארוכה. לא הייתם רוצים להזמין טכנאי לתקן מזגן פרק זמן קצר לאחר התקנת המזגן החדש. 

5. שירות – לא פחות חשוב

נושא השירות חשוב גם בנוגע לבחירת המוצר וגם בנוגע לבחירת טכנאי המזגנים שאתם מזמינים להתקנת המזגן. בחרו בנותן שירות אמין ומקצועי שיעניק לכם שירות תיקון מזגנים לאורך זמן. 

שני טיפים לסיכום: 

  • גם במזגן חדש חשוב לטפל. לאחר התקנת המזגן עקבו אחר ההנחיות. הניסיון שלנו בתיקון מזגנים מראה שטיפול תחזוקתי מאריך את חיי המזגן ומונע תקלות. טכנאי מזגנים של אולימפוס מספרים שככל שהמזגן מתוחזק יותר כך קטן מספר התקלות בו במהלך השנים. 
  • לפני שאתם בוחרים ומתקינים מזגן חדש התייעצו עם טכנאי מזגנים מקצועי, מנוסה ואמין. כל טכנאי המזגנים של אולימפוס בעלי ידע וניסיון וישמחו לסייע לכם לבחור נכון. 
טכנאי מזגנים אולימפוס תכנון התקנת מערכת מיזוג

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר לשירותי טכנאי מזגנים מלא פרטים או חייג 054-9105817

שירותי מזגנים נוספים שיעניינו אתכם

שלח הודעה
1
צריך עזרה?
הי, כאן ארקדי.
מחפש התקנה / תיקון מזגן?
שלח לי הודעה ונגיע אליך כבר היום!