טכנאי מזגנים » שירותי מזגנים ומיזוג אוויר » תיקון דליפת גז במזגן – מה המחיר לתיקון דליפת גז מזגנים?

תיקון דליפת גז במזגן – מה המחיר לתיקון דליפת גז מזגנים?

מרגישים שהמזגן שלכם לא עובד כמו שעבד פעם? ייתכן ויש לכם דליפת גז במזגן. אין צורך להיבהל, מדובר על תיקון פשוט יחסית וכל מה שאתם צריכים לעשות הוא לפנות לבעל מקצוע שיאשר האם מדובר על דליפת גז או תקלה אחרת. הנה כל מה שאתם צריכים לדעת לפני שאתם מזמינים בעל מקצוע.

האזינו לכתבה

דליפת גז במזגן – איך זה קורה?

אז איך בעצם קורה שיש לנו דליפת גז במזגן? לפעמים כאשר אנחנו מרגישים שהמזגן שלנו לאט לאט עובד בצורה חלשה יותר ויותר אנו צריכים לבדוק את מקור הבעיה. בדרך כלל הדבר הראשון שנרצה לעשות הוא לנקות את הפילטרים של המזגן, כאשר מצטבר לכלוך הוא מונע מאוויר קר או חם לצאת כראוי. עם זאת, זאת לאו דווקא הסיבה לכך שאנחנו כבר לא מרגישים את המזגן.

תיקון דליפת גז במזגן הוא תיקון יחסית פופולרי, בעיקר בקרב כאלו שבחרו להתקין את המזגן שלהם באופן לא מקצועי. דליפת גז נוצרת עקב חור קטן או גדול אשר דרכו הגז יוצא החוצה ומרוקן את הגז לגמרי. עם זאת שמדובר על תיקון די נפוץ, הרבה בעלי מקצועי חסרי ניסיון נופלים דווקא בתיקונים מסוג זה. איך זה קורה? במקום למצוא את שורש הבעיה הם בוחרים למלא ישירות גז במזגן, אך כל עוד קיים חור מילוי גז מזגן לא יעזור אפילו במקצת.

דליפת גז במזגן יכולה לגרום לכל מיני תקלות שונות כמו בעיות במדחס, מזגן שלא מחמם, מזגן לא מקרר ועוד.

מבעד להתקנה לא מקצועית ישנם עוד גורמים שיכולים לגרום לדליפת גז במזגן. לעיתים מדובר על דברים שהם לא תלויים בכם, כמו דברים שגורמים לצינורות לרעוד וכך דולף גז ונוצרים סדקים בצינורות הנחושת. כמו כן, חיבור לא תקין יכול לגרום לדליפת גז. בשביל לבדוק מהי הבעיה ולפתור אותה אתם צריכים בעל מקצוע אמין אשר יבצע סריקה נרחבת.

ראו גם: מה ההבדל בין מזגן VRF לאינוורטר?

תיקון דליפת גז במזגן – טווח מחירים

תיקון גז מזגניםמחיר
מילוי גז במזגן חדש299-549 ₪
מילוי גז במזגן ישן399-599 ₪
מילוי גז במזגן בבית עד 2 כ"ס250-400 ₪
איתור ותיקון דליפת גז (לא כולל מילוי)499-850 ₪
מילוי גז במזגן מפוצל למשרדים/חנויות299-650 ₪
מילוי גז מזגנים חדש R 410299-499 ₪
מילוי גז מזגנים במזגן ישן R 22399-599 ₪

טווח המחירים של תיקון דליפת גז במזגן נע באופן רחב בהתאם לסוג המזגן וסוג התיקון. בדרך כלל תיקונים כאלה יכולים להתחיל מ-150 ש"ח ולהגיע לעיתים אפילו ל-1,000 שקלים ומעלה עבור מזגן מרכזי לדוגמא. המחיר אשר נקבע יהיה רק לאחר בחינה של המקרה. כאשר מדובר על תיקון מזערי, החלפת צינור נחושת או אפילו לאטום את החור אין סיבה לשלם יותר מכמה מאות שקלים בודדים, כולל מילוי גז כמובן.

כדי לוודא שאתם משלמים עבור שירות הגון עליכם לוודא מה גורם לדליפת הגז כאשר בעל המקצוע אצלכם. אם אין גורם לדליפת גז ובעצם כל מה שאתם צריכים לעשות הוא למלא גז בלבד, המחיר יהיה נמוך יותר כמובן. אם אין לכם ידע בכל הנושא ואתם רק לא מעוניינים לצבור ידע כזה, כל מה שאתם צריכים לעשות הוא למצוא בעל מקצוע אמין שתוכלו לסמוך עליו, נשמע פשוט לא?

ראו גם: מחירון תיקון מזגנים

דליפת גז במזגן – איך טכנאי מבצע בדיקת דליפת גז במזגן?

תיקון דליפת גז במזגן הוא בהחלט תיקון פשוט עבור טכנאי מזגנים. עם זאת, מציאת טכנאי מזגנים אמין ומקצועי אינה מטלה פשוטה עבורכם. כיום יש היצע רחב מאוד של טכנאים אשר מציעים לנו שירותי תיקון והתקנה, מתוך כל ההיצע הזה יש כמות נכבדה של טכנאים לא מקצועיים ולא מורשים אשר יכולים להופיע בפתח הדלת שלכם אם לא ביצעתם סקר ראוי. לכן, עליכם לוודא כי מדובר על בעל מקצוע מורשה, אל תתפשרו על פחות מזה. לאחר מכן אנו ממליצים לכם לצמצם את האפשרויות לפי ניסיון של בעל המקצוע וחוות דעת. ברגע בו אתם שלמים עם הבחירה שלכם אתם תרגישו הרבה יותר בטוחים, וגם יהיה לכם בעל מקצוע קבוע לתיקונים והתקנות.

תיקון דליפת גז במזגן

שאלות נפוצות על תיקון דליפת גז במזגן:

במיוחד בשבילכם הכנו מאמר מקיף עם תמונות וסרטונים על הנושא תיקון דליפת גז במזגן, יש לגלול למעלה בכדי לקרוא וללמוד יותר.
ברוב המאמרים שלנו אנחנו משתדלים לצרף טבלת מחירים משוערים של השירות המדובר. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על המחירים המשוערים של שירות תיקון דליפת גז במזגן או לחילופין ליצור איתנו קשר ישיר לקבלת הצעת מחיר מדוייקת.
כמובן, צוות האתר "מזגן בקליק" מציע שירותים של תיקון דליפת גז במזגן, לכן יש ליצור קשר איתנו בטלפון המופיע באתר או בטופס יצירת קשר בעמוד זה לקבלת הצעת מחיר.

להצעת מחיר לשירותי טכנאי מזגנים מלא פרטים או חייג 054-9105817

שלח הודעה
1
צריך עזרה?
הי, כאן ארקדי.
מחפש התקנה / תיקון מזגן?
שלח לי הודעה ונגיע אליך כבר היום!