טכנאי מזגנים » מאמרי אורח » תיקון מזגן מטפטף – למה זה קורה ואיך פותרים?

תיקון מזגן מטפטף – למה זה קורה ואיך פותרים?

כאשר יש לכם מזגן מטפטף, חשוב לדעת את הסיבות לכך וכיצד לתקן זאת. הבאנו בפניכם כמה סיבות לכך, ומה אתם יכולים לעשות לגביהן, אבל יחד עם זאת, תמיד יהיה עדיף לקבל סיוע של טכנאי מיזוג אוויר. טכנאי מזגנים יוכל לזהות את הבעיה בזריזות ולמצוא את הפתרון היעיל ביותר. 

אם המזגן שלכם מטפטף, ייתכן שלמזגן יש נזילה המגיעה מתעלות האוויר, או שמא קיים טפטוף מהמדחס של המזגן. ייתכן גם שהמזגן, או ליתר דיוק, התעלות סתומות בלכלוך או פסולת. גם יכול להיות שהקומפרסור ישן מדי ודורש החלפה, או שמא הפילטרים של המזגן סתומים מלכלוך ואבק. כך או כך, חשוב לטפל בבעיה לפני שהיא מחמירה ונגרמים נזקים נלווים לבעיית הטפטוף. 

מזגן מטפטף הוא בעיה נפוצה למדי 

מזגן נוטף היא בעיה נפוצה שבעלי בתים רבים נאלצים להתמודד איתה. הבעיה לעיתים מתעוררת כאשר גז הקירור בתוך המערכת דולף החוצה, אשר יכול להיגרם על ידי נזילה בתעלת הקירור, נזילה בסליל המאייד או בשסתומים שונים, נזילה במדחס או בסליל הקבל, נזילה ביחידה חיצונית, צינור ניקוז פתוח או חסום ועוד. 

בין אם מדובר בבעיה שמקורה בחלק כזה או אחר של המזגן, יהיה חשוב לקבל חוות דעת מקצועית לתיקונו. בעוד שחלק מהאנשים מסתפקים בחוות דעת הניתנת ע"י טכנאי מזגנים בודד, אחרים יעדיפו לקבל לפחות 2 חוות דעת עבור תיקון מזגן מטפטף. 

כמה עולה לתקן מזגן?

כשם שישנן תקלות מסוגים שונים, מחיר תיקון מזגן משתנה ממקרה למקרה. אם יש לכם מזגן מטפטף, ייתכן שאתם צריכים לבצע פתיחת סתימות בתעלת וצינור הניקוז. העלות היא בערך 300 – 400 ₪, כאשר החלפת צינור ניקוז תעלה לכם בד"כ 400 ₪ ומעלה. 

מעבר לתקלות האלו, טכנאי מזגנים יכול לטפל במקרים של החלפת כרטיס פיקוד ( 1,100 – 1,300 ₪), החלפת מנוע מאוורר (1,000 ₪ בממוצע), איתור דליפות גז (900 – 1,200 ₪ כולל תיקון) ועוד. לאחר שהבנו כמה עשוי לעלות תיקון מזגן, בואו נדבק בזריזות של איתור האיש הנכון לעבודה. 

ראו גם: תיקון דליפת גז במזגן

כיצד לאתר טכנאי מזגן מטפטף?

ישנן דרכים רבות ושונות לאתר טכנאי מזגן מטפטף, אך הדרך הקלה ביותר היא לחפש באינטרנט. אתם יכולים להשתמש באתרים כמו פייסבוק, אינסטגרם וגוגל כדי למצוא טכנאי מיזוג אוויר קרוב שיש לו את המיומנויות שאתם צריכים. 

אם אינכם בטוחים היכן להתחיל, כדאי לשקול להשתמש בפורטלים אינטרנטיים שעזרו לחבר אתכם עם מועמדים פוטנציאליים באזור שלכם, ניתן למשל להזמין טכנאי מזגנים בפורטל מיזוגי אשר מספק מספר הצעות מחיר. ומכיוון שישנם טכנאי מזגנים רבים בשוק, אך לא פשוט למצוא אחד מוכשר ואמין, כדאי להסתמך על ביקורות בפורטלים אלו. הביקורות ניתנות ע"י גולשים ולקוחות, מה שעוזר לכם להבין עד כמה השירות שיינתן לכם יהיה מקצועי. אל תוותרו על סקירת הביקורות האינטרנטיות.

מזגן לא מחמם

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר לשירותי טכנאי מזגנים מלא פרטים או חייג 054-9105817

שירותי מזגנים נוספים שיעניינו אתכם

שלח הודעה
1
צריך עזרה?
הי, כאן ארקדי.
מחפש התקנה / תיקון מזגן?
שלח לי הודעה ונגיע אליך כבר היום!