טכנאי מזגנים » שירותי מזגנים ומיזוג אוויר » התקנת מזגן תדיראן – מה המחיר?

התקנת מזגן תדיראן – מה המחיר?

אנחנו כבר לא מכירים את החיים בלי מזגן. בכל בית, משרד, חנות או כלי רכב יש מזגן שמצנן עבורינו את האוויר המהביל של הקיץ הישראלי.

השאלה הגדולה המלווה אותנו לפני שאנחנו מתחילים בהליך כזה הוא – איך נבחר את המזגן.

האזינו לכתבה

אם החלטתם ללכת על התקנת מזגן מיני מרכזי תדיראן, אתם צפויים ליהנות ממוצר מעולה שיעניק לכם תפוקה מעולה לצד שקט נפשי. כי הרמה הטכנולוגית של המזגנים לצד האפשרות ליהנות ממיזוג נעים ונוח בכל חלקי הבית בהחלט שווה את הבחירה.

היתרונות של מזגן תדיראן

ישנה שורה ארוכה של יתרונות למזגן תדיראן שהוא מיני מרכזי.

אם עדיין לא החלטתם במה לבחור ואתם רוצים להבין למה באמת כדאי לכם ללכת על מזגן מיני מרכזי של תדיראן, כדאי שתקראו את הדברים הבאים.

  • מיזוג הבית כולו בבת אחת – אתם לא צריכים לעבור מחדר לחדר כדי להפעיל את המזגן. בלחיצה אחת על כפתור אתם נהנים מאוויר צונן (בקיץ) או מאוויר חם (בחורף) שמצליחים שניהם להשתלט על האוויר ועל האווירה בבית.

  • שליטה על המערכת – באמצעות מזגן כזה אתם למעשה שולטים על הטמפרטורה הרצויה לכם בבית כולו. עם זאת חשוב לזכור כי ישנה אפשרות להתקין דימרים מה שיאפשר לכם שליטה נפרדת על כל יחידה, כך שאם אין אנשים בכל חדרי הבית, תוכלו לחסוך בעלויות החשמל כי תפעילו רק את היחידות שאתם רוצים באותו רגע.

  • פיזור אחיד – מזגן מיני מרכזי מאפשר פיזור אחיד של אוויר בכל החללים בבית. זה מוביל לכך שמזג האוויר בסופו של דבר יהיה נעים ואחיד.

  • התאמה של המזגן לכל מבנה – מזגן מיני מרכזי עשוי לתת מענה לכל מבנה ובכל גודל. לא משנה מה גודל הדירה שלכם וגם לא ממש משנה מה המיקום של הדירה. המזגן ישתלב היטב בכל מקום ויעניק מענה יעיל וגם חסכוני.

  • מזגן חזק – היחידה של המזגן היא יחידה חזקה שנועדה לתת לכם מענה בהתאם למספר התעלות שאתם צריכים לכל אחד מהחללים בבית. המזגן מעניק לכם את האפשרות ליהנות מתפוקה מעולה בעלויות נמוכות יחסית.

  • חיסכון בעלויות החשמל – המזגן מהסוג הזה לא רק מעניק לכם מיזוג יעיל וחימום נעים בהתאם לעונות השנה. מדובר ביותר מזה. העלויות של השימוש במזגן הינן נמוכות יחסית וכמעט אינן מורגשות בחשבון החשמל.

  • נראות ועיצוב – אי אפשר להתעלם מכך שמזגן הוא מוצר בעל נראות מאוד בולטת ודומיננטית ולא תמיד היא מחמיאה לבית. ברגע שאתם בוחרים ללכת עלך מזגן מיני מרכזי אתם למעשה נהנים מהיתרון של המראה העיצובי שיתקבל. מהיחידה שבחוץ יצאו החיבורים לכל החללים מה שיחייב הנמכה בעזרת גבס שתוכלו להפוך לאלמנט עיצובי, אם רק תשקיעו בעיצוב של הגבס ובהוספת גופי תאורה מתאימים. מעבר לכך, לא יהיו לכם בכל חדרי הבית את הגופים המגושמים של המזגנים. יהיו האשנבים המעודנים שמשם תקבלו את המיזוג.

למה צריך לשים לב במהלך התקנת מזגן תדיראן?

בהתקנת מזגן תדיראן חשוב לשים לב לפרטים הבאים:

  • הגודל של המזגן – ההתאמה של המזגן לחלל חייבת להיעשות מתוך התחשבות לגודל של החלל. אם המזגן יהיה חזק מידי וגדול מידי, החלל יתקרר בצורה קיצונית ולגמרי בלתי נעימה. מנגד, אם המזגן יהיה קטן מידי הוא פשוט לא יהיה אפקטיבי. ההתאמה חייבת להיעשות על ידי אנשי מקצוע שמכירים היטב את תחום המזגנים והם יודעים להתאים לכל אחד את המוצר הנכון והראוי לו.

  • הטכנולוגיה של המזגן – יש טכנולוגיות שונות שמוצעות היום בתחום ההז של המזגנים. יש את המזגנים העיליים ויש את המזגנים העיליים המפוצלים. יש את המזגנים המיני מרכזיים ויש את מזגני VRF. האפשרויות הן אכן רבות וחושב לבחור את המוצר הנכון בהתאם לתנאי השטח, לרצונו של הלקוח וכמובן בהתחשב בעלויות כפי שנפרט מיד.

  • העלויות של המזגן – העלות הבסיסית הראשונית של המזגן יכולה להיות החל מ – 2000 ₪ ליחידה והיא יכולה להגיע לעלויות של עשרות אלפי שקלים במקרים של מזגנים הפועלים בטכניקת VRF. ברור שחשוב לבחור את המוצר הכי מתאים גם בהתחשב בסעיף הזה וזאת כדי להבטיח כי אכן העלויות תהיינה הגיוניות ומותאמות ללקוח.

  • עלויות הצריכה של המזגן – אחרי שתבדקו את העלויות של המזגן ושל ההתקנה הבסיסית שלו, אתם חייבים לזכור גם את העלויות אחר כך של החשמל. עלויות הצריכה של המזגן משתנות בהתאם לסוגי המזגנים וחשוב לבצור במוצר שמתאים לכם גם מהבחינה הכלכלית והיכולת שלכם לשלם בכל חודש בחשבון החשמל.

התקנת מזגן תדיראן מחיר – כמה זה עולה? 

ציינו את נושא העלויות של המזגנים והתייחסנו גם לעלויות החשמל. מעבר לזה יש לזכור גם את עלויות ההתקנה. התקנה של מזגן זה סיפור שהוא לא תמיד כל כך פשוט. הדבר תלוי בסוג המזגן ובעבודה הנלווית להתקנה של המזגן. אם לדוגמא אתם הולכים על מזגן עילי, ההתקנה תהיה די פשוטה וכך גם די זולה. אם אתם בוחרים מזגן מיני מרכזי, הרי שההתקנה תכלול גם עבודות נלוות של הנמכות גבס מה שיחייב אתכם בעלויות גבוהות יותר.  ברור שככל שההתקנה תהיה סבוכה יותר ותכלול עבודה מקצועית מורכבת יותר, הרי שהמחיר יעלה בהתאם.

מזגן תדיראן התקנה לא חייבת להיות יקרה, הכול בהתאם לסוג המזגן שתבחרו.

ממה מושפע מחיר התקנת מזגן תדיראן?

  • גודל המזגן – ככל שהמזגן יהיה גדול יותר ועם יותר כוח סוס, הרי ברור שהוא יהיה יקר יותר.

  • צנרת – לכל סוג של מזגן יש את הצנרת והתשתיות הייחודיות לה. המחיר ייקבע בהתאם לצנרת, הכמות שלה, צורת ההתקנה שלה וכל שאר העבודות הנלוות להתקנה.

  • קידוח – לצורך התקנה של מזגנים יש צורך בקידוח של חורים בקיר כדי לחבר את הצנרת של המזגן החיצוני אל היחידה הפנימית. הקידוח עשוי להתייקר מאוד בהתאם לאופי הקיר. אם מדובר בקיר בטון, הרי שהקידוח ייעשה בעזרת מקדח יהלום מה שייקר עוד את ההתקנה.-פירוק של מזגן ישן – לעיתים ההתקנה של המזגן כוללת גם פירוק של המזגן הישן. אם זה גם יהיה חלק מכל העבודה של מתקין המזגנים, ברור שגם זה יילקח בחשבון הסופי מבחינת התשלום על כל העבודה.

  • ניקוי צנרת ישנה – לא תמיד צריך צנרת חדשה למזגנים, אם כבר ישנן תשתיות והבסיס למעשה קיים. במקרים מעין אלו יהיה צורך לנקות את הצנרת כדי להכשיר את כל המערכת לקראת העבודה. ניקוי הצנרת הישנה היא כמובן סעיף בפני עצמו ויש לתת על זה את הדעת.
.

איך לבחור מתקין מזגנים מורשה תדיראן?

החלטתם ללכת על מזגני תדיראן? ברכות על הבחירה המוצלחת!

כעת חשוב שתדעו. מזגני תדיראן הם אכן בחירה מעולה והחלטה מוצלחת ביותר. אבל אם לא תקפידו על התקנה שתיעשה בצורה מקצועית ונכונה, אתם עשויים למצוא את עצמכם עם מזגן שלא באמת יפיק את התועלת הרצויה. המזגן לא יעבוד כמו שאתם מצפים, הוא לא יהיה מותקן בצורה אסתטית ובקיצור, התוצאה לגמרי לא תשביע את רצונכם.

מסיבה זו חשוב לבחור אך ורק מתקין מזגנים מורשה מטעם תדיראן שגם קבלתם עליו ועל העבודה שלו את כל ההמלצות. 

התקנת מזגן תדיראן

שאלות נפוצות על התקנת מזגן תדיראן:

במיוחד בשבילכם הכנו מאמר מקיף עם תמונות וסרטונים על הנושא התקנת מזגן תדיראן, יש לגלול למעלה בכדי לקרוא וללמוד יותר.
ברוב המאמרים שלנו אנחנו משתדלים לצרף טבלת מחירים משוערים של השירות המדובר. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על המחירים המשוערים של שירות התקנת מזגן תדיראן או לחילופין ליצור איתנו קשר ישיר לקבלת הצעת מחיר מדוייקת.
כמובן, צוות האתר "מזגן בקליק" מציע שירותים של התקנת מזגן תדיראן, לכן יש ליצור קשר איתנו בטלפון המופיע באתר או בטופס יצירת קשר בעמוד זה לקבלת הצעת מחיר.

להצעת מחיר לשירותי טכנאי מזגנים מלא פרטים או חייג 054-9105817

שלח הודעה
1
צריך עזרה?
הי, כאן ארקדי.
מחפש התקנה / תיקון מזגן?
שלח לי הודעה ונגיע אליך כבר היום!