טכנאי מזגנים » שירותי מזגנים ומיזוג אוויר » ניקוי מזגן מיני מרכזי מעובש

ניקוי מזגן מיני מרכזי מעובש

ניקוי מזגן מיני מרכזי מעובש הוא חובה ולא מותרות. יש סימנים שונים אשר יובילו אתכם להגיע למסקנה שהגיע הזמן לנקות את המזגן, אבל בעיקר היינו ממליצים לכם לעשות את זה באופן קבוע אחת לשנה עד שנתיים.

האזינו לכתבה

ככל שאתם משתמשים במזגן יותר ככה אתם צריכים לנקות אותו בתדירות גבוהה יותר, זה נוגע בעיקר למשרדים ומקומות עבודה אשר המזגן פועל שם כל היום. יש חשיבות למיקום המזגן, לדוגמא, במטבח המזגן יהיה עם נטייה לעובש בצורה גבוהה יותר בשל חלקיקי השומן מהבישולים.

מהם הסימנים לכך שאנחנו צריכים ניקיון?

ניקוי מזגן מיני מרכזי מעובש יכול לשפר פלאים את איכות המזגן, אם אתם רואים שהמזגן שלכם כבר לא עובד כמו בעבר קחו בחשבון שניקיון יכול להמריץ אותו לעבודה כמו בעבר בשל כמה גורמים. מלבד לכך, סימני עובש יבואו לידי ביטוי בכתמים שחורים על שלבי המזגן או בתוך הצנרת. כמו כן, ריח רע יכול גם הוא להעיד על עובש. כדי לברר אם מדובר על ריח רע שבא מהמזגן היינו ממליצים לכם לאוורר את הבית, לכבות את המזגן ולאחר כשעה עד שעתיים לסגור את הבית, לפתוח את המזגן ולבדוק האם הריח מגיע מהמזגן. גם כאשר מדובר על מזגן חדש עדיין היינו ממליצים לכם לנקות את המזגן מעובש באותה תדירות.

ניקוי מזגנים

אי אפשר לנקות את המזגן באופן עצמאי, עד כמה שתרצו. רק טכנאי מזגנים יכול לנקות את המזגן באופן יסודי. ניקוי מזגן מיני מרכזי מעובש מחייב אתכם להגיע לחלקים הפנימיים של המזגן, לתעלות. יש חלקים שונים אשר אתם חייבים לפרק כמו פילטרים, מאיץ, מפוח ועוד. מלבד לכך, לא מנקים את המזגן שיטה הביתית, יש חומרים מיוחדים אשר מתאימים לניקיון הצנרת והחלקים הפנימיים.

תהליך ניקוי מזגן מיני מרכזי מעובש על ידי בעל מקצוע הוא תחילה שלב הפירוק. כפי שציינו, יש רכיבים שונים אשר הוא חייב לפרק, יש לעשות זאת בעדינות. הסיבה לכך שאנחנו מפרקים את הרכיבים השונים בתוך המזגן הוא כדי להבטיח שגם הוא ינוקו מפני עובש. לאחר שכל החלקים נוקו בעזרת חומר כימי ייחודי יש גם לרסס בחלק הפנימי של המזגן, בתעלות ובצנרת. במקרה בו הטכנאי רואה שרוב החלקים הפנימיים נקיים ייתכן ולא יהיה צורך בריסוס כדי למזער סיכונים. המחיר אותו נשלם עבור ניקוי מזגן מיני מרכזי מעובד יהיה החל מ-450 ש"ח. השינויים במחירים יהיו בהתאם למורכבות העבודה, נגישות, אם יש קירות שיש לשבור וכן הלאה. המחיר מתחיל אמנם מ-450 ש"ח אבל ככל שהמצב מורכב יותר כך המחיר יכול גם להגיע לכמה אלפי שקלים בודדים.

ראו גם: תיקון דליפת גז במזגן

תשמרו על המזגן שלכם!

תחזוקה שוטפת של המזגן המיני מרכזי יכולה להבטיח שאתם ממזערים נזקים בצורה משמעותית. הדבר הכי חשוב שיש לשים עליו דגש וזה רק עליכם הוא ניקוי פילטרים. לא משנה איזה מזגן יש לכם, עילי או מיני מרכזי. כאשר אתם שומרים על ניקיון הפילטרים אתם מבטיחים הוצאת אוויר נקי יותר וזה סך הכל לוקח כמה דקות. כאשר אנחנו מדברים על ניקוי מזגן מיני מרכזי מעובש יש לכך השלכות רבות. במקרה בו המזגן שלכם מלא עובש זה משפיע על הבריאות שלכם באופן ישיר. עובש הוא גורם מזיק לסביבה, כאשר המזגן שלכם פולט אוויר החוצה שנגוע בעובש זה מגיע ישירות אליכם ואל כל השוהים בחדר. אין איך לברוח מעובש במזגן, פשוט צריך לשמור את תחזוקה שוטפת ולנקות את המזגן באופן יסודי לכל היותר פעם אחת בשנתיים.

בסרטון: איך לנקות מזגן?

ניקוי מזגן מיני מרכזי מעובש הוא חובה ולא מותרות. יש סימנים שונים אשר יובילו אתכם להגיע למסקנה שהגיע הזמן לנקות את המזגן, אבל בעיקר היינו ממליצים לכם לעשות את זה באופן קבוע אחת לשנה עד שנתיים. ככל שאתם משתמשים במזגן יותר ככה אתם צריכים לנקות אותו בתדירות גבוהה יותר, זה נוגע בעיקר למשרדים ומקומות עבודה אשר המזגן פועל שם כל היום.

שאלות נפוצות על ניקוי מזגן מיני מרכזי מעובש:

במיוחד בשבילכם הכנו מאמר מקיף עם תמונות וסרטונים על הנושא ניקוי מזגן מיני מרכזי מעובש, יש לגלול למעלה בכדי לקרוא וללמוד יותר.
ברוב המאמרים שלנו אנחנו משתדלים לצרף טבלת מחירים משוערים של השירות המדובר. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על המחירים המשוערים של שירות ניקוי מזגן מיני מרכזי מעובש או לחילופין ליצור איתנו קשר ישיר לקבלת הצעת מחיר מדוייקת.
כמובן, צוות האתר "מזגן בקליק" מציע שירותים של ניקוי מזגן מיני מרכזי מעובש, לכן יש ליצור קשר איתנו בטלפון המופיע באתר או בטופס יצירת קשר בעמוד זה לקבלת הצעת מחיר.

להצעת מחיר לשירותי טכנאי מזגנים מלא פרטים או חייג 054-9105817

שלח הודעה
1
צריך עזרה?
הי, כאן ארקדי.
מחפש התקנה / תיקון מזגן?
שלח לי הודעה ונגיע אליך כבר היום!