אודות מזגן בקליק

מזגן בקליק הוא פורטל טכנאי מיזוג האוויר המקצועי בישראל! נבחרת המומחים שלנו מונה טכנאי ומתקיני מזגנים מהשורה הראשונה בישראל שישמחו לסייע לכם בכל דבר בעולם מיזוג האוויר. אנחנו מספקים פתרונות מא' ועד ת' בכל הנוגע למיזוג – לאחר שלקוחותינו יוצרים איתנו קשר אנחנו משדכים להם את הטכנאי או המתקין המומחים אשר מתאימים לבקשה הספציפית שלהם, בהתאם למיקום הגאוגרפי בו נדרש השירות.

השירותים בהם "מזגן בקליק" מתמחים

בעולם המיזוג קיימים כל מיני תחומים וכך גם האתר והשירותים שלנו מחולקים, ומכילים מידע, מחירים ומדריכים מפורטים על הנושאים השונים:
  • התקנת מזגנים – בתחום התקנת המזגנים תוכלו למצוא מידע ושירותים על התקנת מזגנים מכל מיני סוגים ומידע על אופן התקנת כל סוג מזגן. כמובן שתקבלו מאיתנו הצעת מחיר משתלמת לכל התקנה!
  • מכירת מזגנים – אנחנו מוכרים מזגניים ממגוון סוגים שמתאימים לצרכים שונים. בין אם זה לחדרים קטנים, גדולים, מזגנים מרכזיים או מיני מרכזיים ועוד!
  • תיקון מזגנים – הטכנאים שלנו מתמחים בכל הסוגים של תיקוני המזגן האפשריים! מזגן שלא מחמם, מזגן שלא מקרר, מזגן שלא נדלק, מזגן מטפטף, מזגן מעובש שמוציא ריחות לא נעימים, דליפת גז ועוד!
  • מילוי גז למזגן – לעיתים, הגז במזגן נגמר והמזגן מפסיק לעבוד ביעילות, אנחנו מבצעים באופן קבוע מילוי מהיר ללקוחותינו בעת הצורך ונוכל למלא גם עבורכם.
  • מערכות חימום – אנחנו מתמחרים במכירת, התקנת ותיקון מערכות חימום מכל הסוגים ולכל מטרה!
  • תיקון מקררים ומערכות קירור – כל הטכנאים שלנו עברו הכשרה מקצועית מיוחדת ומתמחים בתיקון מקררים ומערכות קירור מתקדמות!
  • מערכות אוורור – המתקינים המקצועיים שלנו מתמחים בהתקנת ותיקון מערכות אוורור לבתים פרטיים ועסקים מכל הסוגים.
  • פירוק מזגנים – התחדשתם במזגן חדש? אנחנו מספקים שירות פירוק מזגנים ישנים! נגיע אליכם הביתה, נרכוש מכם את המזגן, נפרק אותו עבורכם ובעצם נעשה את כל העבודה הנדרשת על מנת שתוכלו להתקין את המזגן החדש! בנוסף, נוכל לספק לכם שירות התקנת מזגנים עבור המזגן החדש

מחירון תיקון מזגנים

ערכנו עבורכם סקירה מקיפה על כל סוגי התקלות ותיקוני מזגנים כולל הסבר מפורט וטבלאות מחירים עבור כל סוג תקלה! מוזמנים להסתכל כאן: מחירון תיקון מזגנים מלא ומפורט.

איך השירות שלנו עובד?

על מנת שנוכל להעניק לכם את השירות המתאים ביותר אנחנו פועלים במספר שלבים שבסופם נדע איזה טכנאי לשלוח אליכם ולתת לכם את הצעת המחיר המשתלמת ביותר שנוכל לתת!
  1. יצירת קשר – התקשרו אלינו מיד כאשר קורית תקלה או שאתם צריכים ייעוץ בתחום המיזוג
  2. אבחון – נבקש מכם כמה שיותר מידע ופירוט על הנושא שהתקשרתם עבורו
  3. ניתן לכם הצעת מחיר משלמת – בהתאים לחישוב: עלויות העבודה, הטכנאים, החלקים והגעה לאזור הגאוגרפי שלכם
  4. קיבלתם הצעת מחיר זולה יותר? – נבדוק מה היא מכילה והאם היא מקיפה ומקצועית כמו שלנו. לרוב הצעות מחיר זולות לוקות בחסר ולא פותרות את הבעיה במלואה
  5. טיפול – נגיע אליכם ולא נעזוב עד שהבעיה נפתרה לחלוטין בדרך המקצועית ביותר!
 
שלח הודעה
1
צריך עזרה?
הי, כאן ארקדי.
מחפש התקנה / תיקון מזגן?
שלח לי הודעה ונגיע אליך כבר היום!